pondělí 4. února 2013

Dáme jídlo?

Občas se stane, že přijde den, kdy se člověku absolutně nic nechce. Nechce se mu vařit, ani zajít do restaurace, ale přesto má chuť na něco víc než je chleba s máslem. Pro tyto dny je jako stvořené "jídlo do domu". Zejména ve větších městech je takovýchto nabídek nespočetně.

Byla jsem oslovena společností Dáme jídlo, abych vyzkoušela jejich server a zhodnotila jej.
Server Dáme jídlo, je stránka, kde najdete velké množství restaurací, které rozvážejí jídlo do domu. První, co mě hned zaujalo bylo to, že jen zadáte adresu, kde se právě nacházíte a ihned se Vám vyfiltrují pouze ty restaurace, které mají právě otevřeno a hlavně rozváží do Vašeho města, části, vesnice. Nemusíte proto složitě zjišťovat, kdo Vám jídlo doveze a kdo ne.

Na stránce se Vám tedy zobrazí nabídka restaurací a hned na první pohled je zřetelné zda za rozvoz zaplatíte či nikoliv, jaká je minimální cena objednávky, jak konkrétní restauraci hodnotí ostatní a zda je možná platba kartou.
Poté si již vyberete pizzerii či jinou restauraci a vybíráte dále normálně z jídelního lístku. Objednávku odešlete a ze serveru Dáme jídlo (zprostředkovatel objednávek) Vám během chvilky přijde potvrzovací smska s přibližnou dobou dodání.
Vyplatí se na Dáme jídlo zaregistrovat a profitovat z nabízených benefitů. Za objednávku totiž získáváte kredity, které můžete uplatnit u další objednávky pizzy (ale pouze u těch restaurací, kde lze platit kartou). Např. za první objednávku dostanete bonus 50 kreditů (= 50 Kč). Jakmile objednáte přes tento server jídlo více jak 2x za posledních 30 dnů, začínáte využívat výhod věrnostního programu. Více ZDE. Jedinou nevýhodou je, že na uplatnění kreditů máte opět jen 30 dnů, což může být pro ty, kteří neobjednávají jídlo často nevýhodné.
Kredity můžete také získat za doporučení přátelům např. pomocí facebooku, nebo přímo pomocí vygenerovaného odkazu a to celkem 50 kreditů za jednoho nového nakupujícího (takže kdybyste chtěli službu vyzkoušet, můžete mi "přispět" přes tento odkaz http://www.damejidlo.cz/dat-si-jidlo/c3c13c250e , případně děkuji).
Jako největší přednost tohoto serveru uvádím to, že v případě, kdy restaurace doveze jídlo pozdě nebo nebudete s jídlem spokojeni (záměna jídla, studené jídlo, nedovařené,...), tak server Dáme jídlo Vám vrátí Vaše peníze v podobě kreditů!
Další výhodu spatřuji v neustálé možnosti chatování se zaměstnanci serveru, kteří jsou téměř pořád k dispozici a ochotně Vám poradí a pomůžou.

A celkový dojem? Určitě je to něco nového na našem trhu a myslím si, že v takovémto systému se mohou udržet pouze ty podniky, které jsou schopny zaručit spokojenost zákazníkovi. Domnívám se, že v případě toho, že zde existuje možnost vrácení peněz v případě nespokojenosti, server Dáme jídlo si dobře pohlídá ty, které na svých stránkách bude doporučovat.


3 komentáře:

  1. Tak tenhle pocit, kdy se mi nic nechce, dobře znám:) Zkušenost s rozvozem domů ale zatím ne, tak díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, tak já mám tedy bohužel špatnou zkušenost. Dokud je vše v pořádku, jsou v Damejidlo spokojeni, zákazník cáluje, vše je v pořádku, vykřikují garanci spokojenosti a odpovídání na e-maily. Vše se obrátí, pokud nastane nepříznivá situace k řešení z jejich strany. V mém případě x dnů nefungovalo placení kartou, při němž JEDINÉM můžete uplatnit kredity, které u nich dostáváte jako bonus na nalákání užívání služby za nakoupené jídlo. Výhodu, kterou jsem poctivě získala koupí jídla, jsem tedy využít kvůli chybě na jejich straně nemohla - kredity mi měly o víkend propadnout. Prosbu na prodloužení trvání kreditů, než bude brána zprovozněna, mi Anička zamítla a situaci absolutně nijak neřešili, spokojenost zákazníka je jim evidentně nakonec fuk, když pominu férovost přístupu. ... Napsala jsem nakonec i slušný e-mail na dostupné kontakty na jejich stránkách, protože čistě jen z principu mě tohle chování naštvalo. Jak vytrubují, jak na e-maily co nejdřív odpoví, tento samozřejmě ABSOLUTNĚ IGNOROVALI, žádná odpověď. Tím u mě klesli ještě víc. .... Pak mi přišlo už jenom jako výsměch, když vám poté přijde hromadný e-mail, jak jsou skvělí, že rozdali xxx kreditů zákazníkům! Je mi to vážně líto, byli jsme jejich stálými a častými zákazníky a neutratili u nich málo. Od té doby jsme hledali jiné možnosti pro obědy. Hezký den všem přeji, vč. toho, abyste s nimi nemuseli nikdy nic řešit. (mimochodem, delší čas vysledováno, nehodící se komentáře na jídlo - třeba neúplná dodávka, nedobře jídlo apod. - u sebe na webu mažou)

    OdpovědětVymazat
  3. Spise mam pocit,ze se zde nasel vecny potizista,proti pizza go home toto funguje bezvadne!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. :-) Hezký den

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...