sobota 7. ledna 2012

U starýho Billa

Tuto recenzi si pro vás připravuji již dlouho. Poprvé jsem tuto restauraci navštívila o prázdninách a od té doby jsem tam byla ještě 2x, ale k recenzi jsem se dokopala až dnes. :-)
Restauraci "U starýho Billa" nejdeme v Brně na Kudelově ulici, což je hned vedle Jarošky. Restaurace sama se prezentuje jako pravá texaská, kde můžete ochutnat steaky s nejrůznějších druhů mas, dále různé texasko-mexické speciality a mnoho dalšího.
 
telecí steak - Pesto - Marinovaný steak z telecí kýty zapečený s italskou slaninou Panchetta, parmazánem a bazalkovým pestem

 
tortilla Quesadillas - Směs pikantního hovězího masa, dušené čerstvé zeleniny, žampionů, fazolí a sýra mezi dvěma moučnými tortillami rozřezanými na trojúhelníky a podávanými s dipem Guacamole (mírně pikantní avokádová pasta) a zakysanou smetanou

 Na první návštěvě jsme ochutnali telecí steak Pesto a já si dala Quesadillas. Obojí bylo naprosto výborné, neměla jsem co vytknout. Obsluha pozorná, milá.

 
Hamburger - obří hamburger z čerstvého mletého hovězího s hranolkama

 
Spicy tortilla - Moučná tortilla plněná pikantní směsí kuřecího masa, rajčatového pyré, dušené čerstvé zeleniny a sýra, podávaná s dipem Guacamole (mírně pikantní avokádová pasta) a zakysanou smetanou

Podruhé si přítel objednal obří hamburger a já Spicy tortillu. Obojí bylo zase na jedničku. Masíčko měkkoučké a jak jsem dosud hovězí moc nemusela, tak tady jsem si je opravdu zamilovala. Nikdy by mě nenapadlo dát do tortilly hovězí maso, pokaždé když jsem je ochutnala, tak chutnalo jak podrážka - školní jídelna, různá meníčka a tak. Doma jsme hovězí maso moc nepřipravovali, tak jsem k němu neměla žádný bližší vztah. 

 
Telecí steak Joshua - Marinovaný steak z telecí kýty na bílém víně, podávaný s restovanými václavkami, slaninou Starýho Billa (slanina na způsob italského prosciutta) a pórkem

 
Klokanní steak Australian - Marinované klokaní steaky přelité omáčkou z vína, hořčice a zvěřinového koření 

Naposledy jsme byli u Billa na narozeninové oslavě, kdy já jsem si objednala telecí steak Joshua a zbytek osazenstva klokanní steak Australian. Samozřejmě, že jsem klokana ochutnala taky. Upřímně klokan mi připadal dosti podobný zvěřině, zvolená omáčka byla taky okořeněná zvěřinovým kořením, tudíž to ten dojem ještě násobilo. Ale chuťově to nebylo vůbec špatné. Můj steak Joshua, to byla báseň. Jemňoulinké telecí masíčko, které se v kombinaci s václavkami a výbornou slaninou postaralo o gurmánsky povznášející pocit. Určitě vřele doporučuji!

Hodnocení:
Prostředí: Prostředí nenadchne, ale ani neurazí. Stylizace lehce do mexicko-texaského stylu. Jediné co vadí jsou vrstvy prachu na dekoracích. Líbit by se vám mohli texaské rostliny, sukulenty a kaktusy. Asi budete zklamáni, když zjistíte, že vše je umělé. 
Restaurace je kuřácká, ale mají silné odsávání, tudíž i nekuřákům tu bude celkem příjemně. A když už si tu někdo zapálí, tak vštšinou se jedná o nějaký kvalitní doutník, který, alespoň mě, rozhodně nesmrdí.

Obsluha: Obsluha je průměrná. A to doslova. Byla jsem tu už 3krát a ani jednou mě obsluha ničím nepřekvapila, ale ani nerozzlobila. Mohli by vybírat usměvavější číšníky a trošku všímavější. Trošku kazí dojem, když dopijete pivo a čekáte půl hodiny na další, přičemž číšnice kolem vás 3x projde a nevšimne si prázdného půllitru.

Jídlo: Jídlo jsem ohodnotila solo. Opravdu mi chutnalo a nemám co vytknout. Jediné, čeho jsem si všimla, je zhoršená kvalita starteru - pečivo s misečkou česnekovo-bylinkového másla. Když jsme restauraci navštívili poprvé, tak se jednalo opravdu o máslo, naposledy mě zklamalo, že máslo nahradili margarínem, což je škoda. 
V návštěvní knize mě zarazilo, když jsem si přečetla 3 dny starý příspěvek, kdy nespokojený host psal o připáleném steaku a syrové bramborové příloze, kdy ji musel vrátit.
Já tuto zkušenost nemám, tudíž nemohu soudit. Jediné co mi na poslední návětěvě přišlo, že gramáž příloh a ani klokanního steaku neospovídala udávané hmotnosti. Asi si pořídím přenosnou digitální váhu :-). 

Celkové hodnocení:
Prostředí: ***
Obsluha: ***
Jídlo: ****

Návštěvu restaurace doporučuji. Steaky tu umí dobré! 
Více o restauraci ZDE.

4 komentáře:

  1. Kdeze stare dobre casy jsou,byli jsme U Billa asi po treti a velke zklamani,polevka po 15minutach,a jeste vlazna,na jidlo jsme cekali 45 minut,steak z panenky se susenymi rajcaty,parmskou sunkou a mozarelou tak vysuseny,ze mozarelu jsem ani nenasel,obsazeny asi 4stoly,2cisnici kterym se moc delat nechtelo-vzdyt taky byla sobota. V Boullevardu delaji lepsi steaky!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. svůj názor jsem psala před více jak rokem ;) za tu dobu se mohlo změnit opravdu hodně ;) už jsem z více stran slyšela, že kvalita jde pořád dolů.. škoda, měla jsem tento podnik docela ráda.
      díky za názor ;)
      L.

      Vymazat
  2. Bill upadl. Chodívala jsem tam poměrně často tak čtyři roky zpět a byla to paráda. Teď je místo jídelního lístku román, který snad není možné ani projít, jinak by člověk pouhým výběrem zabil hodinu. Plus se v něm objevují víc a víc prasárny. Omáčka na hovězí svíčkovou ze sojovky apod. Obsluha protivná, jídlo průměrné. Škoda no.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Při poslední návštěvě jsem taky byla rozčarovaná... Ale od té doby jsem tam rok nebyla... ale už z více stran jsem slyšela, že teď je to děs... a přitom jsem tam tak ráda chodila... :-(

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. :-) Hezký den

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...