úterý 3. ledna 2012

Zeleninové kuřecí kousky

Začala jsem tím, že jsem chtěla vyzkoušet další recept z kuchařky Jídlo jako životní styl - recept č. 68 Grilované kuře s bazalkou, ale popravdě mě moc chuťově nenadchl a tak jsem si jej upravila a nakonec byl spokojený i můj žaludek ;-).


Základní recept:
Suroviny:
550g kuřecích prsou
2 lžíce rostlinného oleje
200g rajčatového protlaku
2 PL piniových oříšků
čerstvá bazalka
sůl
pepř

k tomu jsem přidala: 1 cibulku, 1 papriku a 3 PL sterilovaného hrášku.

Ze základního receptu jsem udělala marinádu do které jsem dala naložit kuřecí nudličky. Mezitím jsem si na pánvi osmahla  cibulku a papriku nakrájené na nudličky. Poté jsem přihodila marinované maso a opékala dozlatova. Nakonec jsem vmíchala hrášek a nechala jsem jej krátce prohřát. Výsledek byl moc dobrý.

1 komentář:

Děkuji za každý komentář. :-) Hezký den

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...