pondělí 6. srpna 2012

Zapékaná kuřecí prsa s houbami a bílým vínem

Dlouhou dobu jsem nic nepřidala, vím. Ale není to tím, že bych nevařila. Je to proto, že už skoro 2 měsíce mám svůj notebook na opravě, takže se k přidávání receptů nedostanu, tak pořád jen vařím, fotím a čekám,než mi notebook vrátí z opravy. Teď jsem se dostala na počítač u rodičů, tak něco přidám. Doufám, že Vám bude chutnat. Jako první jsem vybrala vynikající zapečené a bleskové jídlo, které jsem objevila v kuchařce Jamieho Olivera (zbožňuju ho)!!!

Inspirace: Jamie Oliver

Suroviny:
2 kuřecí prsa
2 hrsti hub (čerstvé i sušené, mix)
1 sklenice bílého vína
3 hrudky másla
hrst čerstvého tymiánu
2 stroužky česneku
sůl

Postup je naprosto jednoduchý a příprava strašně rychlá. Z alobalu udělejte kapsu - dejte dvě vrstvy alobalu na sebe a tři strany zvedněte, čtvrtou nechte na přikrytí. Kuřecí maso lehce nařežte, přisypte houby, máslo, tymián, česnek, trochu soli a zalijte vínem.
Zabalte a nechte odpočinout a poté upečte při 220°C asi 25 minut.
Do směsi můžete přidat na co máte chuť - já přidala kousek cibulky a kousek papriky.
Podávejte např. s opečenou zeleninkou na trošce másla, nebo dopručuji čerstvou bagetku.

1 komentář:

  1. jee to musela být vůůně :-) mimochodem i tenhle díl jsme viděla před nedávnem a taky jsem nad tím přemýšlela. úúžasný nápad :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. :-) Hezký den

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...