úterý 30. srpna 2011

Ovocné knedlíky

Léto se blíží ke svému konci, tak bylo na čase taky letos uvařit ovocné knedlíky. Vsadila jsem na jistotu a udělala jsem tvarohové knedlíky, které jsem naplnila broskvemi. Recept je velice jednoduchý: 1 tvaroh, 2 vejce, špetka soli, 1 lžíce cukru a strouhanka. Vše smícháte a strouhanky dáte právě tolik, aby se vytvořilo pěkné, vláčné, nelepivé těsto.
Poté nechejte chvíli odležet, naplňte ovocem a vhoďte do vroucí, osolené vody. Vařte právě tak dlouho, dokud knedlíčky nevyplavou na povrch.
Jsou výborné s jakýmkoliv ovocem.
Pro inspiraci přikládám fotky i z let minulých ;-).
Dnešní knedlíky s broskví, sypané tvarohem  cukrem, polité máslem.
A s jahůdkama...

6 komentářů:

  1. kam se na tyhle knedlíky hrabou ty kynuté :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kynuté jsou náhodou taky výborné... každ jinačí... třeba s povidlím jen kynuté... ale na kynuté mám chuť spíš v zimě ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hmmm, hned bych si ze tři dala :) Tvarohové mám moc ráda, hlavně s meruňkami, ale s tou broskví (jak máš na fotce) jsem ještě nikdy knedlíky neměla. Budu to muset napravit!

    OdpovědětVymazat
  4. broskve jsem zkoušela ve tvarohových poprvé... většinou vedou meruňky, jahody a borůvky... ale byla jsem překvapená... tvarohové jsou hned uvařené a tím pádem broskev byla jen ohřátá a chutnala jako čerstvá... mňaaam

    OdpovědětVymazat
  5. Tak toto som nejedla aspon 100 rokov!!! Asi je na case oprasit recept ;o)

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé, ty s broskví bych si hned dala, naposledy jsme měli kynuté s borůvkami, a broskve jsme dali zkaramelizovat a do palačinek :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. :-) Hezký den

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...