středa 2. května 2012

Výsledky první giveaway

Nakonec dorazilo 11 senzačních receptů. Každému zúčastněnému tímto děkuji. Udělali jste mi moc velkou radost.

Bohužel vyhrát může jen jeden z Vás. Zde jsou jména soutěžících i s pořadovým číslem, s nímž odeslali svůj recept do soutěže:


  1. Řezáčová Klára
  2. Navrátilová Zuzana
  3. Michálková Katka
  4. Flasarová Martina
  5. Otáhalová Magda
  6. Fedorová Erika
  7. Kivi
  8. Kikča
  9. Meg
  10. Gabriel Petr
  11. Sonia


A teď už k samotnému výherci. Generátor náhodných čísel ZDE vygeneroval vítěze a tím je.....

Soutěžící s pořadovým číslem 6

!!!ERIKA FEDOROVÁ!!!

Gratuluji!!!

Erice gratuluji. Tímto ji prosím, aby mi na mou emailovou adresu happy.lenulka@seznam.cz zaslala svou doručovací adresu. 
Jak se mi povedl či nepovedl její, vítězný recept zveřejním doufejme co nejdřív. (Snad se mi podaří sehnat červenou řepu!). 
A ostatní se nebojte, i vaše recepty vyzkouším a zveřejním. 


A pro Vás ostatní alespoň pár hezkých inspirativních fotek cupcaků :-), které jsem objevila na internetu a jsou prostě již od pohledu k nakousnutí.....

 Zdroj: flickr.com
 Zdroj:bakersroyale.com
 Zdroj: http://rockonmommies.com
 Zdroj: zkhanakhazana.wordpress.com

3 komentáře:

  1. tiše závidím :D
    Leni ty cupcakes jsou úžasný ;-) úplně mě dostaly ty poslední na motivy Alenky v říši divů :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám v plánu udělat ty red velvet taťkovi k narozkám... přijdou mi takové veselé, jednoduché a přitom krásné.

      Jj jsou nádherný všechny ;-) jsem měla problém jich vybrat jen pár :D na netu je jich nádherných spousta ;-)

      Vymazat
  2. Blahopřejí vítězce!Cupcakes jsou okouzlující, už se na ně též delší dobu připravuji :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. :-) Hezký den

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...