pondělí 17. října 2011

Langoše "raz dva"

Mám ráda langoše, stejně tak i můj přítel. Ale nesnáším tu spoustu oleje a většinou je mi pak těžko. Nedávno jsem objevila super jednoduchý a super rychlý recept na langoše, který se dá smažit skoro nasucho. Takže pokud máte chuť, tak směle do toho.
Potřebujete jen jogurt, polohrubou mouku, sůl a jedlou sodu.
Na 1 kelímek bílého jogurtu se dají 2 kelímky polohrubé mouky a lžička sody, osolíme špetkou soli.
Toto množství vystačí na asi 8 langošů o průměru 8 cm, tudíž tak 2 porce.
Vypracujete těsto, dáte chvíli odpočinout. Pak jen vyválíte placky a dáte smažit. Jsou dobré i langošové jednohubky, kdy můžete langoše vykrajovat např. skleničkou nebo vykrajovátkem na cukroví.
Po osmažení osušte kuchyňskou utěrkou, potřete česnekem, posypte sýrem a servírujte s kečupem.

Dobrou chuť!!!

4 komentáře:

  1. Co by se tam tak mohlo navrch přidat krom ordinérního sýra, kečupu a česneku...?

    OdpovědětVymazat
  2. tak tyto se dají jíst i na sladko :-) s marmeládou či tvarohem... jinak co jiného se dává na langoše to nevím... ještě jsem viděla nivu, že dávali, ale jinak netuším, v tomto jsem dost tradiční :D

    OdpovědětVymazat
  3. joo langose jsem dlouho nemela. taky mi vadi, kdyz je to mastne ;-) ale tohle vypada dost podobne jako kefirove, co se delaly u nas. jen jsem netusila, ze se to da usmazit i s minimem oleje... asi zkusim ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. :-) Hezký den

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...