středa 5. října 2011

Španělská restaurace Espaňola

Další na seznamu restaurací, které jsem chtěla v Brně navštívit byla španělská restaurace Espaňola, kterou jsme s přítelem navštívili 29. září.
Prostředí - Z ulice nevypadá restaurace nijak vábně. Možná díky těm lacině vyhlížejícím deštníkům, které mi k restauraci, která se prezentuje jako jedna z lepších, prostě nesedí.
Interiér na fotkách vypadá krásně, jak můžete posoudit na níže vložené fotografii, ale ve skutečnosti na mě restaurace působila spíše chladně. Vadil mi ulepený stůl, rušivá hudba (to mohlo mít na svědomí to, že jsme seděli skoro u baru), přehnané množství nabídkových letáčků na stole - jako by nestačil jeden jídelní lístek. Určitě by interiéru prospěli i nějaké živé rostliny, v části, kde jsme byli my, byly jen samé zaprášené umělé květiny. 
Ale dost špatného, teď k tomu pozitivnějšímu. Příjemná atmosféra doladěná měkkým světlem, hezky a stylově vybavený interiér. Hezký nábytek, krásné obrazy na stěnnách.
Obsluha - S obsluhou jsem nebyla spokojená. Obsluhovali nás na střídačku číšník s číšnicí a u obou jsem měla pocit, že na nás koukají z patra. Povýšené chování, nedívání se na zákazníky, když si objednávají, úšklebky. Ne, takto opravdu ne. Toto chování mi sedí spíš k hospodám páté cenové skupiny, kdy u jedné koly sedíte celý večer, ale ne v restaruaci, kde si obědnáme dva hlavní chody, dezert a ještě pití. Jednou větou: Z obsluhy jsem byla zklamaná.
Jídlo -Jídlo bylo dobré. Jako pozornost podniku nám přinesly domácí tyčinky s pikantní salskou. Mňam. Já si objednala kuřecí steak na zeleninovém salátu a přítel si objednal kalamáry v těstíčku s omáčkou, taktéž na zeleninovém salátu. Mému jídlu nemám co vytknout. Maso bylo tak akorát. I přesto, že na povrchu byla křupavá krustička, tak uvnitř bylo maso krásně měkkoučké a šťavnaté. Zeleninový salát byl výborně dochucený a jako hlavní, co vyzdvihovalo chuť salátu byla sušená rajčata, kterými kuchař opravdu nešetřil. Za zmínku stojí grilované cukety okořeněné speciálním kořením, které z obyčejného salátu spolu se sušenými rajčaty udělali Pana SALÁTA. :-)

Příteli kalamáry taktéž chutnaly. Já sice ochutnala, ale osobně moc těmto mořským potvorám nefandím. Mě to chutnalo jak rybí prsty ;-).

K pití jsme si dali Bernarda. Já točené kvasnicové a přítel nealkoholické švestkové. Obě byla výtečná.
Jako dezert jsme si objednali grilované broskve s vanilkovou zmrzlinou a domácí šlehačkou. Byla to opravdu sladká tečka na závěr. A šlehačka byla opravdu domácí, žádný sprej! :-)

Ještě k jídlu. To co jsme si objednávali mi v normálním jídelníčku nenajdete. Šlo o jídlo připravené ke speciální akci. Ale na výběr je toho tady opravdu spoustu. Kuchař umí!
 
Celkové hodnocení:
Prostředí: ***
Obsluha: **
Jídlo: ***
Celková spokojenost: *** z 5ti možných *

Zda restauraci Espaňola navštívit či nenavštívit, nechám na Vás. Mě osobně na restauraci něco vadilo. Možná jsme jen měli smůlu, že zrovna číšníci nebyli ve své kůži, a to nám pocit z restaurace zhoršilo, ale moje očekávání byla prostě větší.  A podnik, který se chce prezentovat jako lepší, by si měl na výběru personálu dát opravdu záležet.

Více o restauraci ZDE

2 komentáře:

  1. Čau Lenko!

    Pěkný a podrobný popis restaurace, ze kterého pro mě vyplynulo, že do ní nemám chodit. Kvalitu obsluhy mám za stejně, možná i trochu víc, důležitou, jako kvalitu jídla.
    Měj se a piš dál!

    Ondra

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem v této restauraci slavila před dvěma lety narozky a obsluha skutečně nic moc, ale prostředí i jídlo bylo vynikající a skvěle servírované.za mě doporučuji

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. :-) Hezký den

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...