sobota 23. července 2011

Clafoutis a bryndzové tyčinky

Dneska jsem se pustila do francouzského koláče Clafoutis a do brynzových tyčinek.
Recept na Clafoutis zde a recept na výborné bryndzové tyčinky najdete zde.

 Teď stručně k Clafoutis. I když chuťově mi moc chutná, je málo sladký, v kombinaci s višněmi z griotky a ostružinami je luxusní, ALE zřejmě jsem někde udělala chybu, protože po vytažení z trouby byl koláč krásně nadýchaný a při chladnutí mi splasknul, takže při konzumaci byl tužší, než by asi správný nadýchaný Clafoutis měl být. Proto ho musím zkusit udělat znovu a možná do toho dát víc klidu a srdíčka ;-). Asi mu ten můj dnešní stres a "rychle to mít hotové" nedělalo dobře. Čekala jsem naprostou lahůdku, která bohužel nebyla tak zcela povedené. Ale nevadí. Chybami se člověk učí. Třeba mi někdo poradí, kde se mohla stát chyba.

Opakem jsou bryndzové tyčinky, od kterých jsem čekala daleko méně. Očekávala jsem tyčinky typu těch, které často dělám z listového těsta, ale chuť mě nečekaně mile překvapila. Byly totiž mnohem lepší, než jsem si je představovala. Jemné, lehce slané s výraznou chutí bryndzi. To určitě vyzkoušejte! Určitě jimi potěšíte všechny hosty na domácí oslavě a hlavně všechny milovníky bryndzy.
Přeji hezký sobotní večer :-)
Lenka

3 komentáře:

  1. Lenka som rada, ze si vyskusala bryndzove tycinky a hlavne, ze ta nesklamali.

    OdpovědětVymazat
  2. ty tyčinky vypadají taak lákavě !!! :D

    OdpovědětVymazat
  3. ty tyčinky byly bezchybné. asi bych je měla brzy udělat znovu ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. :-) Hezký den

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...