pátek 8. července 2011

Šlehačková bublanina

Všechny foodblogy jsou plné bublanin a koláčů s ovocem a já stále nic. Až dnes jsem dostala ohromnou chuť na nějakou dobrou ovocnou buchtičku. Zalistovala jsem posledními čísli časopisů o jídle a v červencovém Apetitu jsem narazila na zajímavou bublaninu.


 Zde je recept:
Troubu si předehřejte na 200°C. V míse ušlehejte 400ml smetany, 200g cukru, 1 vanilkový cukr a kůru z 1 biocitronu. Poté přimíchejte 5 vajec a nakonec 450g hladké mouky s 1 kypřícím práškem.
Toť vše :-). Poté jen nalijte na vymazaný a moukou vysypaný plech a hojně posypte ovocem. Já použila borůvky. Na ovoci nešetřete! Do bublaniny se ho vejde 2x víc než si myslíte.

Pozn. Jde o ne moc sladkou buchtu, spíše kyselejší. Osvěžující. Kdo má rád hodně sladké, tak je dobré ovoce ještě před pečením pocukrovat.
Já místo krystalového cukru dala třtinový a chuťově to je výborné.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. :-) Hezký den

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...